tisdag 4 mars 2014

LO fast nästan PL, men ändå inte...

Jag har inte fallit för PL ännu. Mina tafatta försök att fylla PL-fickor med foton och dekorerade kort blir liksom inte ens lite snygga. Kanske beror det på att jag inte har ansträngt mig tillräckligt? Eller så är det bara så att formen inte passar mig. Hur som helst har jag gjort min egen tolkning av PL på den LO jag visar idag.


Jag framkallade foton som jag tagit och redigerat med instagram-appen i min telefon. De blev nästan exakt lika stora och då passade de så bra att lägga ihop så här, tillsammans med en lika stor ruta av tre lager mönsterpapper. Jag stänkte lite turkos mist på mitt vita cardstock innan jag satte dit fotona, så det inte skulle vara så vitt. Jag funderade ett tag på att leka med olika fotomattor, men tänkte att till just de här bilderna passade det bäst med bara det vita pappret som bakgrund.


Jag har skrivit lite text bredvid bilderna och sedan stämplat med några olika hashtags från Pysseldags-shoppen. Pricken över i blev några tukosa enamel dots.

Kom tillbaka snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!