tisdag 15 april 2014

Glad Påsk!

Idag vill jag visa lite vår- och påskinspiration. Jag har altrat en tag med distress ink, en mask och lite stämplar, så att den går alldeles utmärkt att t ex sticka ner i en vacker påskbukett eller lägga på en påskpresent.

 Jag har använt distress ink shabby shutters till att både färga in min tag och till att stämpla lite i hörnen. Hönsnätsmasken passade till det här projektet, tyckte jag... ;)

I vänstra och högra hörnet har jag stämplat med poststämplar och fjärilsfrankering med shaby shutters. Jag har stämplat själva påskhälsningen och Pernillas fina kärve i svart. Kärvens hjärtan har jag dekorerat med gröna copics och med glossy accents och stickles. Jag färglade snöret och pinnen med bruna copics.


Slutligen dekorerade jag min tag med washitejp, band och blommor.

Ha nu en skön påsk och njut av våren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!