tisdag 22 april 2014

Project Life i mini-format för Pysseldags

En del av er ar säkert lagt märke till de pyttesmå albumen som dykt upp i scrapbookingvärlden. De rymmer plastfickor som är 4x4 tum, dvs anpassade för instagrambilder. Jag kan inte riktigt låta bli att försöka mig på Project Life-liknande scrapbooking, fast jag tycker att det är riktigt svårt. Fördelen med det lilla formatet är just att det är litet och begränsat, jag har helt enkelt inte lika mycket plats att fylla.

Idag har jag gjort ett och ett halvt uppslag med bilder på min systerdotter som jag vill visa. Jag har använt stämplar från arket med hashtagord på engelska till mina små journalingkort.


Jag tror att jag ska fortsätta öva mig på PL, nu när jag ändå har ett album... och instagrambilder blir det ju fler av hela tiden...

Ha en fortsatt bra tisdag i det härliga vårvädret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!