onsdag 5 oktober 2011

Hösten är här...

...och alla skolbarn går en mörkare tid till mötes. Fröknarnas tid blir ännu mörkare, de går till skolan tidigare och hem senare än barnen, och får i sig ännu mindre av det viktiga dagsljuset. Rastvaktstillfällena är guld värda på vintern!

Jag har gjort en pennburk som nog skulle glädja både en fröken och en elev så här när mörkret gör sitt intåg. Jag har använt mig av en av de nya fina stämplarna som finns i shoppen nu, Höstterminen! Perfekt när man vill göra något skolrelaterat! Kanske har man skolfoton på sina barn som man vill scrappa, eller något skolmaterial som behöver piffas upp lite? Det finns även en kompis till den här stämpeln: Vårterminen!

Jag har dekorerat min burk (en vanlig syltburk) med papper från Graphic 45 och lite höstiga dekorationer jag hittade i mina gömmor. En försvarlig mängd glitterlim också, så klart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!