fredag 28 oktober 2011

Läskig ask

På träffen i Linköping gick en av tävlingarna ut på att altra något. Jag gillar ju sånt, så jag hade med mig 4 olika saker att altra, för säkerhets skull. Väl där bestämde jag mig för att göra en Halloween-inspirerad ask! Jag hade köpt en liten flaska på Designat, som jag fyllde med små ögon... Det var utgångspunkten.

Själva asken är målad med Crackle Paint - Antique Bronze. Sedan har jag klistrat på lila-prickigt papper från BoBunny på sidorna som jag först stämplat lite swirls på. På två av sidorna har jag limmat fast fladdermusvingar. Locket är dekorerat med rosor som jag embossat med Embossing pulver Platinum från Inkido (sde silvriga) och sprayat med Moon Shadow Mist från Lindys Stamp Gang (de lilaskimrande), en liten "bibel", och spindelnät gjort av sytråd.





Tack för titten och kom snart tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!