onsdag 12 oktober 2011

När man blir kär i ett papper...

Idag ska jag visa fyra kort jag har gjort med samma tre ark mönsterpapper. Det är fortfarande bitar kvar! Jag vill illustrera hur mycket ett ark faktiskt räcker till, eftersom man ibland kan tycka att ett ark mönsterpapper kostar mycket, 10-12-15 kr för ett papper, liksom! (oj, där kom visst elevernas språk fram... )

Mina kort är alla skapade med samma pappersark från Graphic 45, lite dekorationer, och Grattis-stämpel från Pysseldags, såklart! Det stora är en näsduksvikning, och det kortet har jag redan visat i min egen blogg. De andra korten, är enklare vika-upp-och-ihop-kort som bara är dekorerade på olika sätt. Jag gillar de murriga, mörka höstfärgerna och jag tycker de passar alldeles utmärkt till många olika syften. Ni kommer nog att få se mer av dessa färger framöver...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!