onsdag 19 oktober 2011

Hösten är här...

Jag gillar hösten. Det blir mörkt och kallt, man blir röd om näsan när man har varit ute och när man kommer in är det extra mysigt att krypa upp i soffan med en bok och en kopp te, tända massor med värmeljus och bara mysa! Dagens kort från mig är väl både kort och alter, det är ju en ask också...

Mallen har jag hittat någonstans på internet och skrivit ner i mitt block för kortmallar och annan inspiration. Motivstämpeln är privat, det lila pappret är från BoBunny. I den bruna påsen som skymtar i det större fönstret i asken ligger det fyra tepåsar. I samma fack är det en tänsticksask, och i facket bredvid får det plats tre värmeljus. Perfekt som gåbortspresent!

Jag har använt två av Pysseldags nyaste stämplar: Höstmys och Hösten - det är en tröst att det är så vackert. Båda är embossade med embossingpulver i färgen Platinum.






Tack för titten, och glöm inte att titta på och njuta av alla vackra höstfärger innan de försvinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!