torsdag 27 oktober 2011

Kortutmaning max tio saker

Jag visade min LO från Linköpingsträffen här, där man fick använda tio saker, varken mer eller mindre. Det fanns också en motsvarande kortumaning, som jag naturligtvis inte kunde låta bli! Jag gjorde ett näsdukskort (oväntat?) med papper från Maja Designs serie Ska vi ta en fika?. Blåbär är mitt favoritbär, så valet av papper var inte så svårt...

Kortet är gjort med följande 10 saker:
  • 1 Cardstock
  • 3 mönstrade papper (fram- och baksida)
  • 1 Distress-dyna (Vintage Photo)
  • 2 stämplar
  • 2 blommor
  • 1 band



Jag blev framröstad som vinnare i utmaningen, stolt som en tupp och lätt generad. Konkurrensen var hård, alla som är med på träffarna i Linköping är så himla duktiga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!