onsdag 20 juni 2012

Äntligen!!


Ja, hurra!! Idag, när jag går hem från jobbet, är det sommarlov!! 8 härliga veckor av ledighet, med sol, bad, bra böcker, vänner och pyssel! Tänk vad man har det bra som lärare, att man får ta ut sin inarbetade tid på sommaren och vara långledig.



Jag firar sommarlovet med en altrad tag. Minns ni att jag visade en liknande för ett par veckor sedan? Den här har jag gjort på ett annat sätt med. Jag har sprayat min tag med mist gjord på distress-refiller och vatten. Sedan har jag lagt på en mask och strukit på gessso (grundfärg till akrylmålningar) så att det liksom fyller alla hålen i masken. När det hade torkat dekorerade jag med blommor, spets, tejp och glitter. En liten uggla fick också vara med. Stämpeln Äntligen Sommarlov finns hos Pysseldags.


1 kommentar:

  1. Ursnyggt!!! Hoppas du får en underbart kreativ semester..:-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!