måndag 25 juni 2012

Scrap-Perras sommartävling, del 1

Jag har bestämt mig för att vara med i Scrap-Perras sommartävling. Jag fick ett tävlingskit av mig själv i sommarpresent och satte igång direkt när kitet kom med posten. Det här är mitt alster till deltävling nr 1, som är en skiss där man skulle använda färg och ostduk i sin tolkning.

Jag sprayade med svart och blå mist i en mask med en massa cirklar för att skapa min bakgrund. Sedan har jag utgått från skissen när jag grupperat mina element på sidan. Pappren kommer från Pion designs serie Till Far. Jag har lekt med dekorationer och grupperingar för att få till en rolig layout med mycket att titta på.


Washitejpen har jag mönsterpassat så det skulle bli en bredare kant både uppe och nere.


Knappar brukar jag inte ha med, men här tyckte jag att de passade bra!


Tack för att du tittar förbi! Lämna gärna ett litet avtryck innan du hoppar vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!