torsdag 28 juni 2012

Hurra!

Jag satt och gjorde kort en stor del av midsommardagen. Först den traditionella julkortsverkstan hos grannfrun, sedan hemma vid pysselbordet med datorn bredvid. En av Facebooks nya utmaningssidor plingade plötsligt till och det dök upp en utmaning där man skulle inspireras av ett snyggt foto. Jag kastade mig över utmaningen och så här blev mitt kort:



Jag har använt papper ur MME:s serie Stella and Rose från förra sommaren. Det randiga är min absoluta favorit från den serien och det som sitter på mitt kort är min sista lilla bit som jag hittade långt nere i spillpapperslådan. Jag har plockat upp de fina, klara färgerna med rosor och fjärilar.

Tack för besöket, kom snart tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!