onsdag 14 september 2011

Ett enkelt kort

Jag har gjort ett enkelt kort som jag visar idag. Kortet består av vit cardstock, ett litet vitt tårtpapper, ett målat Gorjuss-motiv, lite band, härftklamrar och ganska mycket Fluid Chalk (Charcoal). Fjärilarna har jag stansat ut ur ett papper från en japansk bok. Jag kan ju inte läsa den, men tecknen är snygga... =)

Textstämpeln Crea Diem har jag stämplat med samma Chalk som jag färgat in kanterna och stämplat swirlsen med. Det är ju rätt skönt att ha några färdiga kort liggande hemma, ifall man plötsligt kommer på någons födelsedag eller om någon behöver lite spontan uppmuntran.





Tack för titten, och kom snart tillbaka!


2 kommentarer:

  1. Fina grejer du gör Anna!!!

    Gjorde själv ett kort till min syster häromdagen men det blev inte i närheten lika fint som ditt :-).

    SvaraRadera
  2. De var jättefint! Alldeles lagom! Jag tycker om när det inte är proppat med dekorationer.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!