måndag 26 september 2011

Mara på Stellas

I lördags var det mara på Stellas! Massor med inspirerande människor, vackra alster och skratt trängdes i de vanligtvis så rymliga lokalerna. Av någon anledning var det lite mindre utrymme än vanligt, men det var precis lika roligt! Jag och grannfrun var där, och fick sitta med Maria (som vi syltat in i vår hobby) och Mahlin. Från grannbordet lät det ibland som om de hade näsan lite för långt ner i limburken... Men det var bara vanligt mara-fnitter! Jag, som inte kan låta bli Graphic 45's papper, gjorde ett kort som vann kortutmaningen! Stolt som en tupp! Jag slog mitt personliga rekord också, gjorde ett näsdukskort på precis två timmar. Jag och en annan delatagare som också gjort ett näsdukskort kom ett och tvåa i utmaningen.

Papper från Grapic 45, stämpel från Pysseldags, blommor från WOC och band ur egen gömma. Fjärilarna är stansade med grannfruns MS-stans.


Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!