onsdag 7 september 2011

Rosa och volanger...

I förra veckan visade jag en mörk, goth-romantisk ask och berättade att det där med rosa verkligen inte är min grej. Nu vill jag visa att det går att göra helt okej saker med det som inte är ens egen stil. Jag utmanade mig själv att altra en ask som skulle bli raka motsatsen till den mörka!

Jag har distressat asken med Distress Ink Milled Lavender och sedan sprayat den med Shimmerz Spritz Cotton Candy för att få den riktigt superrosa! Sedan stämplade jag Pysseldags-stämpeln "Du ger mig fjärilar i magen" på en bit vellum och satte den på sidan av asken. Dekorationerna har jag bara öst på, jag ville liksom få det så gullenuttigt som möjligt! Nu får du inte ta det på ett negativt sätt, jag är nöjd med min ask, för den blev precis som jag hade tänkt mig. Bedöm själv.





Nu tycker jag att just du ska utmana dig själv att göra något som inte är "din stil"! Det finns inga gränser, du kan göra precis vad som helst! Skicka gärna in bilder på dina alster, eller länka till din blogg, det ska bli så spännande att se vad du skapar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!