söndag 11 september 2011

Min syster, fru W.

För en vecka sedan hade jag den stora förmånen och glädjen att vara en del av min systers och hennes mans bröllop. Det var en dag som verkligen andades kärlek, alla var glada! Gladast av alla var ju brudparet, förstås! Denna LO är inspirerad av en skiss från Sketchy Thursdays, som några skapade efter på ÖSS' träff förra torsdagen. Jag scrappade inte då, men har gjort min LO i efterhand.

Materialet är blandat, bakgrundspappret kommer från Mollys Scrapbookings augusti-kit, det andra mösterpappret är från Basic Grey, rubons från American Crafts, blommor från Wild Orchid Crafts... Det mesta är från mitt rätt stora förråd av scrap-saker.





Tack för titten! Det kommer mer bröllops-alster framöver, jag har stora planer för hösten...

1 kommentar:

  1. Ja, den var riktigt snygg!! Gillar det vackra hjärtat, de söta blommorna med rub-ons (??) under, och såklart det vackra fotot!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!