söndag 4 september 2011

Skramlar det i fickan? Jag har lösningen...

Ja, om du inte springer till närmaste scrap-butik så fort det skramlar... Jag har gjort en burk Jag utgick från ett sånt där papprör med metalländar som man kan köpa whiskey-flaskor i... Sen klädde jag det med cardstock, en bit av ett die-cut-ark från BoBunny, och så mistade jag, satte dit bokstäver och dekorationer (bl a gamla rubel-sedlar).







Det här blir mitt bidrag till utmaning #27 hos Anonyme Scrappere: Vad du vill, men bara till AS!

Tack för titten, snart kommer det nog en liten tjuvtitt... ;)

2 kommentarer:

  1. Flott burk!!
    Jeg er av dem som springer til scrappebutikken så fort jeg har "spare change"... - så jeg skulle nok laget meg en sånn jeg også!

    Takk for at du deltar hos Anonyme Scrappere!

    :-)

    SvaraRadera
  2. Wow! Så stilig du har dekorert denne burken.
    Mange flotte detaljer som pengeseddelen og merkene.
    Takk for at du deltar hos AS denne gangen.
    Ha en fortsatt fin uke.
    KLem Anne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!