fredag 25 maj 2012

Inspired by... Rimna!

Idag visar jag en tag som jag gjorde efter att ha gjort en djupdykning i Rimnas fantastiska blogg! Jag gillar verkligen att läsa andras bloggar, även om jag ibland får känslan av att inte riktigt befinna mig i samma liga när det gäller nivån på skapandet. Det är bara att komma över. Det kommer alltid att finnas de som skapar så mycket snyggare och mer avancerade grejer...

Jag har färgat in min tag med Tumbled Glass, sprutat lite vatten på och torkat med min varmluftspistol. Sedan stämplade jag Gifty Gwen med en embossingdyna och embossade med vitt pulver. Sist stämplade jag den lilla hälsningen och satte dit tre pärlor, lite snöre och en snygg knapp. Enkelt och effektfullt.


Testa att använda dina motivstämplar på ett annorlunda sätt du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!