onsdag 23 maj 2012

Postlåda!

Idag vill jag visa ett sätt att öka värdet på loppisfynden. Jag köpte en liten servetthållare för en spottstyver på Röda Korset som jag kände att jag kunde snygga till med lite papper. Väl hemma vid pysselbordet funderade jag en stund på vad jag skulle ha den till. Till slut kom jag på att den var som klippt och skuren för att lägga post i!

Jag började med att rita av den på baksidan av två bitar mönsterpapper och klippa ut. Sedan tog jag min Ljusstake och stämplade runt kanten för att skapa en bård. På ena sidan stämplade jag med embossingdyna och embossade med Platinum-pulver. På andra sidan stämplade jag bara med Distress Ink Walnut Stain.


Jag stämplade ett halvt ljus på båda de mindre dekorationspanelerna också.


Sedan dekorerade jag med spets och bling och avslutade med söta träknappar som passade perfekt till mina papper! Bokstäverna har jag lagt ett lager Glossy Accents på, så att de blir blanka och lite upphöjda.

Vad har du för loppisfynd hemma i lådorna? Kan du snygga till dem med lite papper?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!