onsdag 9 maj 2012

Presentpåse


Jag har dekorerat en liten papperspåse, som inom kort kommer att förgylla någons födelsedag. Jag har använt papper från Glitz, både som bakgrund och dekoration (de utklippta fjärilarna).

Jag har embossat Bård-stämpeln från Pysseldags med färgen Platinum som jag dessutom låtit ligga kvar lite slarvigt runt stämpeln. Kanterna på pappret har jag distressat med Walnut Stain och sedan skrapat med en edge scraper för ett lite mer slitet utseende. Sedan har jag dekorerat så mycket jag orkat med allehanda kraft-gerjer från Maya Road, tissue tape från Tim Holtz mm.



På baksidan syns min snygga personliga stämpel!


Presenter behöver aldrig mer slås in i tunna, blanka papper med knasigt tryck, man kan ju göra egna inslagningar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!