onsdag 30 maj 2012

Konfirmationskort hos Pysseldags


Jag har gjort ett gulligt konfirmationskort med många lager papper på ganska liten yta. Det är roligt att ha lite struktur och olika höjd på kortet, även om det kanske är så att det mest är jag som vet om det. För mig är det i alla fall så att jag är klar med kortet när jag ger bort det, då får mottagaren eller beställaren göra vad han eller hon vill med det.

Motivet på mitt kort är från ett klippark från Pion Design. Jag har stämplat med stämpeln Till konfirmanden på en bit mönsterpapper och stuckit in bakom motivet som en flagga, nästan. sedan har jag dekorerat med rikligt med glitterlim, spets och band och en metallblomma. Nu är bara frågan, tror ni att det passar bäst till en kille eller tjej?


Tack för att du tittar in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!