torsdag 4 oktober 2012

Altrad tändsticksask

Idag visar jag en tändsticksask som jag klätt med papper från BoBunny och sedan överöst med pärlor, rosor och fjärilar.



Jag har använt tårtpapper som fått tjänstgöra som mask när jag gjorde en layout, så de var vackert svarta och turkosa redan.


Asken är från Panduro. När jag öppnade förpackningen blev jag lite förvånad över att det inte var några tändstickor i, men efter lite samtal med mina bordskamrater på Linköping Scrap kom vi fram till att det inte utlovades några tändstickor, utan att asken beskrevs som dekorationsask för tändstickor. Ska leta rätt på en tändsticksask här hemma, så jag kan ge bort den med stickor i, kanske med ett ljus eller två.

Tack för att du tittade in! Välkommen åter!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!