torsdag 25 oktober 2012

Framåt!

På den där lördagsträffen med Örebro Scrapbookingsällskap var jag rätt så produktiv, hann med två layouter! Satt och bläddrade i en bok jag köpt på loppis för en tia, just för att riva sidor ur till pyssel... Jag hade inte direkt tittat på titeln... När jag nu satt och skulle scrappa mig själv insåg jag det passande i bokens titel, så jag rev ur titelbladet och satte det bakom fotot. Resten av layouten scrappade sig själv, kan man säga.


Pappren jag har använt kommer från Graphic 45. bakgrunden har jag gjort med en mask och distress ink som jag gnuggat på. Sedan knasade jag loss med utklippta element ur pappren, blandat med stickers och chipboardgrejer. Jag hade roligt när jag gjorde den!


Tack för att du tittade in, kom snart tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!