tisdag 23 oktober 2012

Super Woman

Förra lördagen var det träff med Örebro Scrapbookingsällskap. En av utmaningarna var en kombination av Scrapping the Music (att ta en låt och inspireras av t ex texten, titeln eller videon) och ego-scrap (scrappa sig själv). Jag hann inte göra klart min LO på träffen, men i söndags satt jag och tänkte göra julkort när jag hittade den påbörjade layouten i högen på skrivbordet. Ett par timmar senare var den klar!


Papper från Simple Stories, två kopparfärgade splashar, lite dekorationer... Skrev en del av texten till låten Super Woman av Alicia Keys runt mina pappersremsor. Det var låten vi scrappade till. Min titel kommer också från låtens text.





Tack för titten, kom gärna tillbaka!

1 kommentar:

  1. Härligt! The chevrons are fantastic, especially with that fantastic paper. Love the LO. :D

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!