tisdag 30 april 2013

Nyfiken i en strut!

För ett tag sedan hade jag besök av min kompis F och hennes lille son. Han var så nyfiken på allt jag gjorde, och när jag tog fram kameran för att ta några bilder skulle han absolut komma så nära som möjligt. Jag vände på kameran och knäppte lite på måfå för att se om jag inte kunde få till en bra bild på oss tillsammans. Här är en av de bilder som blev bra.


Jag har använt Distress Ink Faded Jeans och en hönsnätsmask för att skapa lite mönster på mitt cardstock. Sedan satte jag dit mina mönsterpapper och fotot. En bit silvrig spets, ett par små bitar washitejp och några små glitterstenar fick bli de enda dekorationerna.

Layouten gjorde jag i torsdags på Örebro Scrapbookingsällskaps scrapträff. Vi har träffar två gånger i månaden och välkomnar gärna nya medlemmar. Bor du i Örebrotrakten och är sugen på att komma och hälsa på oss? Titta i föreningens blogg, där vi lägger ut information om våra träffar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår!
Thank you for leaving me a comment!